رابطه جنسی و درد رابطه جنسی – درد آمیزشی

رابطه جنسی و درد رابطه جنسی – درد آمیزشی

خلاقیت داشتن در رابطه جنسی

روش برقرار کردن یک رابطه جنسی، فقط همان کاری که شما اکنون بلد هستید و انجامش می دهید، نیست. حالت هایی که شما در رابطه جنسیتان قبل از شروع دردهای مزمن داشتید شاید برای آن زمان خوب بوده باشد، اما حالا نیاز به راه های تازه ای برای آغاز دوباره ی صمیمیت و رابطه جنسی خود دارید.

  • تغییر دادن حالت ( پوزیشن ) در موقع مقاربت: تلاش نمایید که در رابطه جنسی به سمت پهلو قرار بگیرید، تا فشار وارد به گردن و کمر را کاهش دهید و همچنین می توانید از بالش مناسب، برای محافظت از گردن و کمرتان، استفاده نمایید.
  • شتاب نکنید! تمام فکرتان را فقط به آغاز رابطه متمرکز نکنید؛ با شریکتان، به آرامی نزدیک شومینه بنشینید و یک کتاب عاشقانه را بخوانید و پای همدیگر را ماساژ دهید، این بار شما می توانید روی زوجتان متمرکز شوید و درد را از یاد ببرید.
  • در پی جایگزینی برای نزدیکی باشید: استفاده از لرزاننده، تحریک با دست شریکتان و دیگر کارهای معاشقه را امتحان کنید.

اگر شما دچار دردی هستید که مدتهاست که با شماست، و تمایلی به برقراری رابطه جنسی با همسرتان ندارید، مطمئن باشید که رابطه ی شما در خطر است. شما باید کارهایی را برای بهبود فعالیت جنسی خودتان انجام دهید، چرا که رابطه جنسی مسئله مهمی برای شریکتان می به حساب می آید. پس هیچ وقت نگویید که این درد از این به بعد جزیی از زندگی من است، uTeb به شما می گوید که: شما می توانید راه های تازه ای برای بهبود رابطه ی جنسیتان پیدا کنید و همچنین با این دردهای طولانی مدت مبارزه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *