خدمات ما به کاربرانمان

uTeb مجموعه ای را ایجاد کرده که به نظر ما وظیفه اطلاع رسانی سلامتی در اینترنت را به خوبی محقق ساخته است. ما اطلاعات معتبر، راهنمایی های جامع و منبعی برای موضوعات مهم سلامتی شما فراهم کرده ایم. ما مرجع اصلی برای دانستی های سلامتی معتبر و بجا هستیم.

مطالب uTeb ترکیبی از راهنماها، مطالب تخصصی و مقالات درمانی است که باعث می شود کاربران راه های متنوعی برای دسترسی به مطلب مورد نظرشان داشته باشند.

و اینکه ما معتقدیم که کار ما نیازمند فعالیت اختصاصی و شبانه روز متخصصین در زمینه های زیر است:

  • اخبار سلامتی برای عموم جامعه
  • تولید و پوشش مراجع درمانی به روز و معتبر
  • تصویرسازی، ترسیم و انیمیشن سازی پزشکی
  • رویدادهای زنده اینترنتی
  • تجزیه و تحلیل نیازها و سلیقه کاربران
  • ابزارهای ارتباط گرا

در uTeb پزشکان متخصص، روزنامه نگارهای نامدار و مدیران انجمن ها، گرد هم آمده اند تا بهترین تجربه سلامتی را به شما ارایه دهند. وظیفه تولید محتوای ما را متخصصین دارای مدارک عالی پزشکی، روزنامه نگاری، تصویرسازی محتوای پزشکی، مکاتبات پزشکی، پرستاری و داروسازی بر عهده دارند. uTeb توانمندی های کلیه متخصصین سایت را مورد اعتبارسنجی قرار می دهد.

بسیاری از ما به عنوان عضوی از uTeb بیشتر عمر و فعالیت هایمان را صرف ارایه خدمات درمانی و دانستنی های پزشکی کرده ایم. ما اطلاع رسانی سلامتی با کیفیت را وظیفه خود می دانیم.

ما همان قدر که درباره اعتبار مطالب حساس هستیم، به کاربرپسند بودن، جذاب بودن و سرگرم کننده بودن دانستنی های سلامتی توجه داریم.

ما از این که نیازهای مخاطبانمان را می دانیم، به خود افتخار کنیم. ما به خوبی تفاوت بین سایت تحقیقاتی و درمانی با انجمن پزشکی با تجارت الکترونیک را می دانیم. ماموریت ما این است که همه این نیازها را در بهترین وضعیت در کنار هم قرار دهیم.

ما متعهدیم که سایتمان را بهبود بخشیم. ما محتوا و خدمات بیشتری را منتشر می کنیم تا زندگی شما را بهتر کنیم، تا به شما در تصمیم گیری درباره مسایل درمانی کمک کنیم و به شما کمک کنیم تا سلامتی را به همراه خانواده تان احساس کنید.

آخرین به روزرسانی: 1393/03/27

کلیه حقوق این سایت متعلق به uTeb می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *